Szállítási Feltételek

Szállítási és teljesítési feltételek

Lehetősége van igénybe venni csomagküldő szolgáltatásunkat. Cégünk a Trans-o-flex és GLS futárszolgálattal áll kapcsolatban. Rendelése aznap feldolgozásra kerül, amennyiben 12.00-ig beérkezik rendszerünkbe.

Magyarországon: a megrendelt termékeket raktárkészlet függvényében 2-3 munkanapon belül veheti át a megrendelés napjától számítottan. Fizetési lehetőségek: előre utalás, utánvét (Ft-ban).
Romániában, Szlovákiában: 3-4 munkanapon belül veheti át a megrendelés napjától számítottan. Fizetési lehetőségek: előre utalás, utánvét (Romániában RON-ban, Szlovákiában Euró-ban).
Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor e-mailben vagy telefonon értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését.
Futárszolgálatos kézbesítés esetén kérjük, mindig adja meg (mobil) telefonszámát, hogy a futár egy esetleges sikertelen kézbesítéskor tudjon Önnel egyeztetni az átvételről. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre leegyeztetett időpontban fogja megkapni. Rendelése leadáskor a számlázási és szállítási cím eltérhet egymástól, ezt minden esetben figyelembe vesszük csomagfeladáskor.
 

Figyelem! Kérjük, hogy átvételkor ellenőrizzék a termék állapotát, amennyiben a termék esetleg sérült a futárral ezt jegyzőkönyvön dokumentálják. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban a sérült árut cserélni.
A futárszolgálati kiszállítással kapcsolatban további információkat a Trans-o-flex és GLS futárszolgálat weboldalán talál. Szállítási feltételeink változtatási jogát fenntartjuk!

Trans-o-flex futárszolgálat elérhetőségei
Tel.: +36 1 8 777 400, +36 1 8 777 444
www.tof.hu

GLS General Logistics Systems
Hungary Csomag - Logisztikai Kft.

2351 Alsónémedi Európa u 2.
www.gls-hungary.com; www.csomag.hu; www.glsconnect.hu
T +36 29 88 66 67

Szállítási díjak
Szállítási költségeket az alábbi táblázat tartalmazza (Magyarország). Az alábbi díjak nem tartalmazzák az ÁFA-t. Túlméretes és túlsúlyos csomagok díja eltérhet a táblazatban található díjaktól, tajékoztatást ügyfélszolgálatunkon kaphat.

Ország*: Irányítószám*: Szállítási súly:

Sikertelen kézbesítés
Sikertelen kézbesítés esetén ingyenes másodszori kézbesítést kísérel meg a futárszolgálat. Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei azonban minden esetben Önt terhelik.

Sérült csomag
Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Abban az esetben, ha a termékről felbontás után a futár jelenlétében kiderül, hogy az bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cseregaranciát biztosítunk. Ilyen esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba az info(kukac)lincos.co.hu e-mail címen vagy a 30/958 68 25-as telefonon/+361 688 48 18 faxon.